2014. július 10., csütörtök

Liebster Award díjat kaptam! FRISSÍTVE!

Liebster Award díjat kaptam, kettőt is! Ezúton is nagyon köszönöm Kovács Mónikának, a  Gyerekszív blog bloggerének, és Kis Petrának, a Petra in Green - Mindennapi zöld blog szerzőjének.

Ezt a vándordíjat bloggerek és bloggerinák adják egymásnak, ezzel fejezve ki azt, hogy tetszik nekik, amit és ahogyan írsz.


A díjhoz kérdések is járnak, így most megválaszolom a nekem feltett kérdéseket:

1. Mi volt életed legviccesebb jelenete?

A kedvenc unokahugommal és velem mindig fura dolgok történnek, általában olyan, amin aztán órákig tudunk nevetni. Szinte minden vicces jelenetemnél ő is ott volt. Sajnos nem publikusak a sztorik. :)

2. Ki a kedvenc mesehősöd? 
Talán Kisvakond és Spongyabob, mert naiv, kedves, szeretnivaló, és segítőkész figurák.

3. Szerinted melyik Magyarország legszebb helye?
A Balaton-felvidék és a Bükk. 

4. Mi volt a legnagyobb meglepetés az életedben, amivel valaha megleptek?
Azon kevesek közé tartozom, akik nem szeretik a meglepetéseket, és ezt a családom is tudja, ezért nem próbálkoznak. :) 


A díjat persze tovább is kell adni, én a következő blogok szerzőinek adom tovább:

1) A Háziorvos Blog szerzőjének, Ipolyi-Topál Gittának, mert közelebb hozza az orvoslást a laikusoknak, és mert sokat tesz azért, hogy mi, átlagemberek is tudjunk elsősegélyt nyújtani, ha szükség van rá

2) A Tündértanoda tündéri fejlesztőpedagógusának, aki sok-sok gyermeket készített fel már az iskolakezdésre

3) Az Endoblog szerzőjének és szakemberének, Árvai Nórának, aki rengeteg tanáccsal, recepttel, konzultációs lehetőséggel,  fájdalomcsillapítási módszerrel látja el az endometriózisban szenvedő nőket

4) A Viruló Negyvenesek blog szerzőjének, Orosz Jolinak, mert ugyan én még nem vagyok negyvenes, de pajzgymirigy-beteg, inzulinrezisztens, és PCO szindrómás vagyok, így élvezettel olvasom a sok jótanácsát

5) A Modernanyu blog írójának, C.Szabó Helgának, köszönetképpen a sok érdekes és szívet melengető cikkért



A kérdések pedig, amelyeket nekik teszek fel:

1) Mit tartasz a legnagyobb boldogságnak az életben?
2) Hogyan kapcsolódsz ki?
3) Mennyire vagy haragtartó?
4) Mit szeretsz a blogírásban a legjobban?



Köszönöm mégegyszer!



kép forrása: pixabay.com


Update:
Időközben kiderült, hogy egy harmadik bloggertől, a NémetÉlet blog írójától is megkaptam a díjat, köszönet érte neki is!

Íme, az ő kérdéseire adott válaszaim:

1) A kedvencem: mikor csináltál utoljára valamit először (valamit, amit még soha nem csináltál)?
Nem nehéz a válasz: a blogírás kezdete óta minden nap tanulok és csinálok valami olyat, amit előző nap még nem gondoltam volna. :) 

2) Mikor leptél meg utoljára valakit? 
Nem vagyok egy nagy meglepetés-okozó, talán mert én sem szeretem a meglepiket, de a kisfiamat azért sokszor ajándékozom meg olyan dolgokkal, amire nem számít. :)
3) Hova utaznál legszívesebben? 
Toscana-ba, de szívesen végigautóznám az USÁ-t is. 

4) Mi jut eszedbe Németországról?
Az, hogy mennyire utáltam a német nyelvet tanulni az általános iskolában és a gimiben. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése