2014. június 25., szerda

Mindegy, hogy mit, csak mozogj!

Ma reggel szokásomhoz híven végigolvasgattam a FB oldalam hírfolyamát, és egy nagyon különös bejegyzésre bukkantam. Nem is maga a bejegyzés volt furcsa, hanem a hozzászólások. Ledöbbentem, mert épp egy olyan férfi posztolta ki, aki a mozgás elkötelezett híve, az ország (na jó, Budapest) egyik legsikeresebb és legismertebb személyi edzője. Jellemzően futás, konditerem, és lépcsős edzések alkotják a programját.
A kép a Szabadság-szobrot ábrázolta, a bal oldalon az eredetit, a jobb oldali képen pedig az "átalakított" változatot, amin a szobor leveti ruháját, egy szál bikiniben, csinos, szexi pózban áll a talapzaton. A kép felirata pedig a következő: ZUMBA Fitness: before-after... Értelemszerűen a jobb oldali volt az "after".

A hozzászólásokon elhűltem... Kiröhögték és leszólták a zumbázó lányokat, nem tudom, mire fel. Az "edző úr" konkrétan az én viccének nevezte az egészet. Azon szórakoztak, hogy ez a zumbával nem lehetséges, és hogy elképzelhetetlen, hogy valakinek jobb alakja legyen ettől a sporttól. Sőt, egyenesen a Flabeloshoz hasonlították, pedig a kettő szerintem ég és föld...

Hozzáteszem, én soha nem próbáltam a Zumbát, mert egyáltalán nem szeretem a táncnak semmilyen formáját, nagyon távol áll tőlem. Viszont véleményem szerint teljesen mindegy, hogy ki milyen mozgásformát választ magának. Azzal, hogy nem a kanapén ül és tömi magába a jégkrémet, hanem elmegy futni, úszni, zumbáznó, piláteszezni, stb, már rengeteget tett az egészségéért. Sokan vannak, akik meg a futás/lépcsőzést/konditermi edzést nem szeretik, ezért keresnek maguknak mást, ami közelebb áll hozzájuk. Azt gondolom, attól még, hogy egy edző hatékonyabbnak tartja a lépcsőzést és kondizást, TILOS leszólnia bárkit is, aki nem ezeket űzi. És főleg nem kéne a Facebook-on kiposztolnia a "kedves" véleményét. Ő mindig is egy megmondóember volt, az is marad, de jobban tenné, ha néhány gondolatot megtartana magának.

Persze voltak többen is a hozzászólók között, akik az én véleményemet osztották, meg "megvédték" a  Zumbát, főleg olyanok, akiknek sikerült fogyni tőle. Nekik ezúton is gratulálok! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése