2014. június 6., péntek

Mitől stresszesek az édesanyák?



Én a kérdést inkább úgy fogalmaznám meg: mitől NEM stresszesek?


Ebben a rohanó világban körülnézve azt látom, hogy bárki, bármin képes felidegesíteni magát. És ilyenkor hálát adok a természetemnek és az édesanyámnak, hogy én nem ilyen vagyok. :) Nem tudom, mi értelme van állandóan idegeskedni, főleg olyan dolgokon, amin nem tudunk változtatni. Valahol azt olvastam, hogy idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni. És ez hatalmas igazság, ennél érthetőbben ki sem lehetne fejezni. Ezért nem értem, mire jó.

Találtam egy cikket a divany.hu-n, érdemes elolvasni.


Persze én sem vagyok a nyugalom szobra, én is tudok stresszelni. Leginkább a munka-család egyensúly megtalálása és a vasalnivalók tornyosulása okoz gondot. Ha hétköznapokon fél órát eltolódik a napunk, képes vagyok kiakadni, hogy "hogyfogholnapreggelhatkofelkelniezagyerek?". De aztán rájövök, hogy ezzel a környezetemet is büntetem, mert ingerült vagyok és kapkodok ilyenkor. Igaz, másnap fáradtabb egy kicsit, de így még mindig jobb, mint kihagyni az esti meseolvasási szertartást (mert akkor meg azért nem alszik, mert nem olvastunk mesét...).


Stresszkezelő módszerből millió meg egy létezik, a blog arról szól, hogy megmutassam, mennyi lehetőségünk van elkerülni, megelőzni az idegeskedést, kezelni a stresszes helyzeteket.

kép forrása: pixabay.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése